Tuesday, March 3, 2009

QTI

ari nie aku p buat QTI kete,

pkol 9 aku tggu kt skola memandu miswan,

pkol 10 bru abg amin smpai,

tp aku x kesa..

sbb aku dh biase n paham dgn dia..

smpai tmpat blaja mandu kat shahbandar,

aku kene tggu lg,

smpai pkol 12..

cube kire bpe lame aku tggu dr pkol 10 sengah,

tok buat QTI yg x smpai sengah jam pon..

nseb bek lulus..

aku tgk mamat india 2 x cek pon aku buat,

dia dok melangot kat tmpt len,

pas2 jln raya x buat pon,

dia suro dok dlm 10 minit,

pas2 thumbprint..

dh,

lulus n bleh blek..

hampeh btol,

punye lame aku tggu,

mcm 2 jek..

xpe2..

oleh krana 9 mac cti maulud nabi,

jd ujian jpj aku ari senin 16 ari blan..

same ngan program aku kt tmn pertanian,

kem upsr 2 ari..

kepiye si????

2 comments:

Unknown said...

ko amek kt miswan gak ke? wah wah same2! :D

s.h.s said...

tahniah!