Thursday, May 21, 2009

aku gumbira..!!

td aku p skola,

nk minx ckgu kamariah pengesahan,

mcm biasa,

borak ngan dia je dh sjam..

lpas 2 aku p pjbt,

jumpe ckgu maimunah..

SLAMAT ARI GURU CKGU..!!

aku ucap kat dia..

aku pon bg ar dia adiah ari guru..

memandangkan ckgu anis xde,

aku kirim je ar kat ckgu maimunah..

pas2 ptg td,

lpas blek tgk night at the museum 2 ngan apek,

ckgu anis bg msj,

dia ucap time kasey kat aku sbb ingt lg kat dia..

(mesti ar ingt ckgu,kita dh mcm ank branak)

haha

dia kate akn ingt aku slalu,

doakan kejayaan aku..

trime ksih cikgu..

aku gembira sbb nazar aku dh ditunaikan,

dan adiah murah aku dihargai.. (",)

4 comments:

para' said...

budak baek :)
terharu ak~

weh bes x nite inthe museum 2?
adek2 aku sbok nk g tgk cte tuh.
pokai aku~

nani :) said...

cite tu best ouhhhhhhhhhhhhhhhh
ahaha kau tak bagi hadiah pun kat cikgu aku
aku mesej je hehe

lya said...

rajen uh bg hadiah kat cikgu ;)
gud gud

are_zeam said...

2 sbb aku nazar,
kalo x..
x bg kot..
haha