Sunday, August 16, 2009

kesa aku..

nie aku nk cter,
lanx korang la nk bace ke x..
ari jumat ptg aku blek umah,
sume sbb nk p interview yayasan slgr.
nek bas pkol 4 sengah,
smpai umah pkol 8..
serik aku nk nek bas lg,
dh ar mahal..
lmbab plak 2..

ari sabtu,
pkol 9..
aku dh smpai bgunan yayasan kat pj..
nek lif,
tgkat 16..
pintu lif terbukak,
mak aih..
rmai gler..
mcm mane aku nk baris nie????
mcm ulau kene palu,
pusing 1 bangunan..

peh,
2 jam aku baris,
semate nk dftar..
interview 5 minit je..
minum sirap je aku..
1 soklan dia tanye kat aku,
selangor ade bpe daerah???
ha,
korang jwb la sendre..

blek,
smpai umah pkol 2 sengah,
federal fighway jem punye pasal..
adoi..
tgh mkn,
mak aku bgtau suro siap2..
bapak aku nk antar blek mlaka ptg 2 jgk..
peh,
bru mlm td smpai,
dh nk blek..
x smpai 24 jam aku kat umah..

pkol 4 grak dr umah,
5 sengah smpai mlaka..
biasak ar,
abg aku bwk kete mcm mane..

2 comments:

frhh said...

suro abg kau berhatihati di jln raya

nanibunny said...

soalan satu je
yeye je aku tanye kau bannyak
heheh
bile keputusan dey ?