Sunday, September 27, 2009

bermula kembali,

selamat tggal umahku syurgaku,
aku akn kembali ke utem..
apsal aku rase cuti nie kjap sgt???
rase mcm ta puas,
padahal aku dpt cuti selama doblas ari..

aku ta dpt byk duet raye taun nie,
hanya abg2 dan akak2 aku yg baek ati menghulurkan sumbangan,
selaen macik aku yg aku bodek..
(muke ta malu)
ahaha

ari slase suda test,
buku bertimbun aku bwk blek,
tp ta dijenguk lgsong..

aku blek nek moto bersama muiz ngan sharul,
tgok ar mcm mane aku menyempit nnt,
aku nk lyan lagu raye lg ats moto,
menikmati perjalanan..

aku akn jarang update blog dan status myspace disana,
MUNGKIN bz...

6 comments:

Anonymous said...

aku mmahami...
jgn lupe mmber dahh laa!
alrite?

Unknown said...

orite..!!

frhh said...

mau stdy ye :)
bgos2!

Unknown said...

sgt rajin kalo stdy..

wunny said...

stuju stuju.
cuti amat cipuuut.
slamat blaja.
;]

Unknown said...

siput..