Friday, January 8, 2010

bankrap & spek baru..


sem neh byk btol pkai duet..
nseb bek sume projek bengkel aku ta memerlukan duet yg byk..
tp tatau ar kalo projek statik,
pembuatan dan laen2..
poning2..

buku2 yg semakin menebal,
rambut aku yg akn semakin menipis..
buku calculus RM45,
buku proses pembuatan RM80,
buku C++/pengaturcaraan komputer RM 35,
buku CAD RM15,
buku statik RM33,
buku techcom RM25..
bankrap di buatnye..

aku engat lg,
sem lpas hanya mengeluarkan duet utk bli buku fundamental math,
fizik dan titas..

aku bru je buat spek bru..
gara2 aku asyk mendpt tmpat di belakang,
dan lecturer C++ aku yg rajen menulis ngan tulisan yg agk besau..
da sengah taun tragedi,
bru nk buat spek baru..
aku maseh syg spek lame aku yg mahal,
dan cantek 2..
tp tggal kenangan..

bsok aku akn ke stadium paroi,
utk menyokong pasukan selangor..
go selangor..!!

11 comments:

fiqOo said...

oi oi, buku calculus n c++ aku yg nipis tuh pun satu rm80.
ape kes???

arghh....

epa said...

alaa...
kejap2 kaya kejap miskin!
blnje aku xgak

frhh said...

haha tabole kalahkan harge bku org.
lg mhl.
datin bankrap.

@rE_zE@M said...

kes besau 2..
nipis pon 80 hengget,
cekik tulang btol..

@rE_zE@M said...

bkn kau keh yg kene blanje aku epa???

@rE_zE@M said...

bankrap2 pon datin yg oi..

miss faten said...

hoho. lumrah kehidupan rutin seorang pelajar bila masuk sem baru. ngeh ngeh.

ni aku tak fikir pulak camne nak beli buku. hoho~

satu buku rm70, lepas tu ada lah lg dua tiga buah buku harga lebih kurang sama.

tp nape ko xnak fotostat??

aku nnt nk fotostat jugak. agi murah AKAN TETAPI nnt berat aiyaya.
dah ah aku naik flight kan, mesti mahal punya tambang. peh susah~ =.=

miss faten said...

hoho. lumrah kehidupan rutin seorang pelajar bila masuk sem baru. ngeh ngeh.

ni aku tak fikir pulak camne nak beli buku. hoho~

satu buku rm70, lepas tu ada lah lg dua tiga buah buku harga lebih kurang sama.

tp nape ko xnak fotostat??

aku nnt nk fotostat jugak. agi murah AKAN TETAPI nnt berat aiyaya.
dah ah aku naik flight kan, mesti mahal punya tambang. peh susah~ =.=

@rE_zE@M said...

pos la gune kapal laut nnt..
ahah

miss faten said...

kalau pos guna kapal laut, aku dah habis semester seterusnya bru sampai kot?? ecece, tipuh sungguh :D

@rE_zE@M said...

agknye ar..
ahaha