Thursday, November 11, 2010

obses..!!

kebelakangan neh aku btol2 obses,
tatau knape..
sggup buat ape je..

aku obses kat moto ngan komputer.
moto da mcm2 aku modi,
bg sdap menunggang dan sdap mata memandang..
pc aku kat umah,
da upgrade..
mmg tip top condition
walopon tabole lwn alienware..

bli custom kot,
rm 900 jek..
skali aku upgrade,
ade ar dlm 1500 harga dia..

ape2 perkembangan pasal pc mesti aku ekot.
google ade kuar android bru utk blackberry,
taun dpan plak i phone 5g kuar..
tablet pc da jd trend..

cter pasal tablet pc,
aku terengen nk bli..
tggu la ade rezeki.
laptop,
pc,
netbook sume da setel..

moto plak nk modi sket lg bg lawa,
ala2 valentino rossi..
hhaha

sape nk format laptop,
bgtau aku..
best price aku bg..

owh,
aku tatau plak COD 6 da kuar.
gler ketinggalan aku..
nnt aku crik,
men puas2 cti sem..

3 comments:

Ku Arif said...

rezeki kau makin bertambah :)

Ahmad Azri said...

wah...dashat r ko Jim...

frhh said...

semoga berjaya capai cita2 :)
jgn lupakan saya yg pendek ini :)