Wednesday, November 17, 2010

terhantuk,terjatuh,tersepak,tengadah,terkenang..

nina,
mane kau menghilang????
ten,
aku ade cter neh..
adoi doi,
sume menyorok..

aku serba salah neh,
mamat 2 minx maaf kat aku..
aku bkn tanak maafkan,
cume....

da memcm dia buatkan,
kalo kt aku takesa la..
sbb aku neh jnis takesa.
takat duet 1k ngan phone 2 ketul???
harta bole dicari,
membe tabole dicrik ganti.
sbb 2 aku x minx blek..

tp,
yg buat aku kcik ati bila ayt dia :-
"aku takesa tggal kwn utk duet,
sbb aku tau kwn aku 2 takan bole jamin masa dpan aku"
lbey kurang tambah tolak mcm 2 ar..

membe dr aku umur 6 taun,
keje sesame,
tdo 1 katil..
bole dia ckp mcm 2???
walopon dia bkn ckp dpan aku..

kau siap pggil kitorang an*ing cikgu shah lg.
mmg aku saket ati..
aku rase aku mmg nk tumbuk kau time 2 kalo kau ade dpan aku..
kau lupe sape ckgu shah???
sape tlg crik kabel bile kau x dpt msok ipta???
sape bwk kau merantau 1 malysia tanpa kuar 1 sen???
sape jge mkn minum kau????

walopon aku pena kene marah ngan dia sbb aku kate takesa pasal duet yg aku bg kat kau,
aku ta minx pon kalo bkn sbb dia yg suro..
kalo aku kaya,
aku x eran 1 sen pon..
tp rmai suro aku minx..

kau kate nk tolong membe,
tp mane kau bile kau byk duet????
engat zalina????
kau kate nk tlg dia.
dia bg kau duet tok dia msok ostel kot,
smpai dia nanges2 merayu kat kau..
dia minx pnjm pon kau ta kasi????
mcm 2 TLG MEMBE???
smpai aku p jumpe dia,
bg smgt..
ajk dia keje ngan ckgu shah..
tlg dia.
aku takesa duet aku x dpt,
sbb aku x terdesak mcm dia,
tp nina 2 terdesak..

skang mane ninja kau????
mane evo kau???
time duet byk ade msj aku???
tanye khabar keh,
ape keh..
ego kau tggi.

skang da susa bru nk crik aku,
minx maaf..
dr dulu aku da ckp,
bnda 2 useless,
tade jaminan..
skang terhegeh buat resume crik keje..
mane impian kau nk dpt title IR???
dulu jnji same2 ngan aku..
last2 benti blaja sbb bnda bengong 2..

kalo ekotkan aku biar je budak x mkn saman mcm kau neh,
tp sbb aku pkir kau membe aku..

kau nk aku maafkan kau,
kau p minx maaf kat membe2 laen dulu..
bru dtg jumpe aku minx maaf..
setel.

4 comments:

NurZalina Osman@ NinaCole said...

heee ko wt ak sedih memalam..
hmm die pn mnx maaf kat ak zim
senangnye die ckp pas ape yang die wat.,
ak ckp ak maafkan die..ttp ak x lupe
ak x lupe sikit pn
sakit giler ati ak...
bile die ssah baru die cri kawan...
die mnx ak ngan die baik cm dulu
boleh,...boleh blah...
ak kenal die..n ak tau perangai die mmg x kan ubah..bile die senang.die akan ckp lain..ssh pn ckap lain........t ak nak pn write sumthing

Ahmad Azri said...

sabar k kwn2....
dia dh dpt balasan uh...sbb tu dia br terhegeh2 cari kowunk balek...
skunk br dia nk sedar...ish3...
what he gave he got back... ~

nani :) said...

aku tau.
ni yg kau penah cite aritu kan
kalau aku pun bengang
tapi serba salah la at last
kau pk la betul2 eh
gd luck kawan :)

Arip said...

bila dia nak mintak maaf kat aku pulak err ?
*sorry ayat nampak kasar sebab aku tengah nak jadi batu api.haahaha