Tuesday, June 9, 2009

ARI NIE DLM SEJARAH


gempak je tjok post aku nie..

bkn ape,

byk mende yg jd ari nie..


9 Jun 2009 ,

surat poli ngan matrik aku x smpai lg pon..

kwn aku yg poli arau dh dpt..

agknye aku punye poli s.alam jek,

2 yg dia antar lmbat kot..

lanx la,

aku bkn nk msok poli or matrik 2..


UTeM,

ari nie ar aku kene buat medical check up,

byk gler nk kene cek..!!

aku tgok shahrul punye nk msok uitm sket je..

mmg gler ar UTeM nie..

dr mate,

telinga,

tekak..

idung,

dada..

segalanye nk cek..

tp x buat pon td,

sekadar cukup syarat jek.


tp,

yg pling aku fobia,

jarum..!!

batu btol.

aku kene inject sbb nk amek darah,

saket woo..

smpai skang saket dia..

(POYO LBEY)


rm 125 hengget,

tp aku kene byr rm100 jek,

dr. azman 2 bg diskaun..

agknye sbb dia kamcing ngan bpak aku..

haha


pling aku bengang,

blek td,

spek aku jato..

krak..!!
kene langgar kete..

dh ar x smpai semggu aku tkar cermin,

mmg bengang..

rm100 duit aku tkar cermin melayang mcm 2 jek..

dia minx speck bru kot..

mklumlah,

spek dr aku form 3..
stiap yg berlaku ade hikmahnye..
(X ABES2 NGAN HIKMAHNYE)

14 comments:

Anonymous said...

ahahaha.
good luck and all the best!!
ti kat sana bljr sesungguh oh.
dptkan dekan tiap sem,
3.5ke atas pastuh leh mohon jpa:DD
pepun, do ur very best nnt kt u.
okay??
lalalalaalaa~

frhh said...

gile ahh.
speck patah

sygg betul
mahal gile weh medical chckup.
mak aku suro buat seminngu sblum pegi
ilek gle buat last minit hehe

Anonymous said...

crite ko ni pling best!

Unknown said...

3.5..???
i'll try..
huahuahua

Unknown said...

ko mmg suke buat keje last minit para,
nnt nk kawen lg semggu bru nk tunang..
haha

Unknown said...

ape epa..???
slame nie cter aku x best ke????

CikMomo said...

mahal gela medical check up ko wehh??
ak kne rm20 ingget jep! ahahaha
neway,,spek ko jatoh pastu kne laggar kete..
dasat2..tp tuh tande mao tukar yg ag power la kowt...agagaga~~ XD

Unknown said...

aku buat swasta,
kalo klinik kerajaan aku dh graduate bru siap agknye..
haha
dia minx spek lg mahal..

nanibunny said...

weyy mahal gila ?
aku swasta pong rm50 je beb
ahaha aku dah ar tak suke jumpe doktorrr
jarum sume2 apetah lagi
tu pasal aaa bio dah out awal2 ahahaha

wehh sedih gila spec
aku en penah spec jatoh pastu adek aku terpijak siottt agaga

Unknown said...

terpijak x pe,
jgn kene lenyek kete..

neechee said...

hello are-zeam.
pls take ur award.
:)

Unknown said...

nnt2 ar neechee,
kalo rjin..
haha

wunny said...

hikk~
interesting!
hikmahnyer,
doc tu bg discount sbab nk cover sikit duit nk beli cermin baru nanty.
haha

(^_^)v

Unknown said...

dpt 4 kali 25 hengget pon blom tentu bleh bli spek bru..
haha