Tuesday, June 2, 2009

MATRIK,UPU or POLI???


bsok 3 ari bln,

kuar kputusan MATRIK tok program 2 taun..

aku dpt ke ha???

lyk ke????

haha

kalo dpt pon aku nk pg ke????


lpas 2 ari jumat,


5 ari blan kuar kputusan tok UPU plak..


nie aku mmg x mengharap ar..


sbb,


org kate..


kalo dpt poli,


x dpt upu dh..


padahal aku teringin sgt msok U,


dok asrama,


rase suasana kampus..


tp skang,


aku ade POLITEKNIK SHAH ALAM..


dan lbey cenderung kpd poli,


(mybe sbb 2 je yg aku dpt).


dkat je ngan umah aku,


xkan nk dok ostel..


lgpon,


x de ar rindu rinduan ngan mak aku..


kalo kene buli je,


bleh tros ngadu kat mak..


haha


cume..


skang aku tgh pikir,


kalo aku dpt twrn MATRIK,


ngan UPU,


mane aku nk pilih..


aku dh tawar ati nk msok MATRIK,


sbb,


dia x bg aku program 1 taun..!!


pilih kasih btol..


(2 sume rezeki org la nyot..!!dh x de rezeki,x dpt ar..)


tp,


kalo aku dpt sume 2,


(x mustahil keajaiban berlaku)


1 bende je aku perlu buat..


SOLAT SUNAT ISTIKHARAH..


aku xkan buat keputusan terburu buru,


ikotkan ati nnt mati..


tup2,


dpt petanda,


suro aku KAWEN..!!


haha


(gatal punye budak,makwe pon x de..nk kawen ngan sape..??)

12 comments:

Anonymous said...

huhu! (kluhan ZARIFAH yg snasib dgn mu)

Unknown said...

eley...
yok2 je epa nih,

CikMomo said...

ahahha senang cter...

ko itot la kehendak ko sendri..

yg ko btol2 nk..

oke?

&& jgn cmpai tersilap uat kptsan..huhu

neway,,kat mane2 pon ley blaja..

yg pnting usaha! chayok2!! =PPP

*ape la yg ak ne mepek,,tlg babab k?ahaks!*

Unknown said...

pasal mrepek,
mmg ptot bg kat chot..!!

azalia hjsalleh said...

agak gatal la kalo cite bab kawen nie
sila genggam sijil phd sebelum genggam tgn tok kadi ye ;D

solat sunat ISTIKHARAH..
&
pendapat ibu bapa juge berguna

frhh said...

KAWEN ! KAWEN ! kehkehkeh :)

Unknown said...

kalo gatal,
garu ar..
farah agk excited bile ckp pasal kawen..
awat????

nanibunny said...

wehhh aku paham
tapi rezeki aku lagi aa tak sampai2 lagi
wehhh kate nak belajar same2 kat poli shah alam
wakakaka gebang je padahal aku pun taktau kat mane hihi :D

Unknown said...

poli s.alam kat s.alam ar,
x kan kat seremban..
2 namenye poli seremban..

nanibunny said...

arezeam bijak maksud aku , aku yang taktau aku dapat kat mane ngeng ahahah sorry ayat tak habis sampai kau salah paham kot ;)

Unknown said...

len kali ayt biar terang nani oi..
pkai spotlight,
jgn pkai pendaflour..

frhh said...

ngahaha :) gurau2 ma~