Sunday, February 7, 2010

bile jpj beraksi..

slame 3 taun aku ade lesen,
hanya roadblock polis je yg aku pena tempuh,
ari 2,
1st time kene road block jpj..
nseb bek pegawai 2 ta byk bunyik n songeh nye..
byk2 kali aku kene tahan time roadblock,
sekali aku sangkut..
sbb,
ta lkat sticker P..
da la,
2 cter da lame..
skang neh,
kalo kene tahan time roadblock,
dgn bgganya aku akn mengeluarkan lesen aku..
ape,
engat aku penunggang haram keh???
aku ade lesen dan roadtax yg maseh idop la..
aku bkn mat rempit,
atau adnan sempit yg aku tgok smalam ok..
:]

rase teruna..eh,
teruja la..
nk blek raye cina neh walopon aku bkn cina..
nk mkn limau smpai kembung prot.
lpas klas ari jumat,
aku akn tros melarikan diri pulang ke rumah..
tanak lari ar,
penat..
nek moto..



menatang neh aku dpt time trip p segamat smalam..
kiut mcm tuan dia kan3????

14 comments:

fiqOo said...

twinkle2 little star,

@rE_zE@M said...

patrick star..

frhh said...

eh.
kiut miut mcm makwe tuan die la.
:]

@rE_zE@M said...

eh,
makwe tuan dia perahsan la..

wunny said...

HAHA kiut kiut cam para. :)

hoyeahh nak balik nak balik.
hohoo

@rE_zE@M said...

mane,
kiut mcm azim la wunny..
jom blek,
PAGI ari jumaat..

miss faten said...

cute mcm tuan dia????
hahaha:DD statement of the year sungguh ^^ lalalala ~
tapi menatang tu memang comel.
auwww ~


anyway, selamat tahun baru cina.
walau aku tau ko tak sambut.
tapi ko tetap balik rumah.
bukan macam aku, terperuk kat sarawaik =.=

haish, takpe takpe.
semoga pengorbananku berbaloi hendaknya. amin amin :)

wunny said...

hadoih~
aku kena balek malam maaa..
sob sob~
tak kesah la janji BALEK!
wawawawa

@rE_zE@M said...

tape faten,
sambut kat sarawak saje...
ahaha

@rE_zE@M said...

jnji smpai umah,
bira lmbat asal slamat..

epa said...

aku agy kiut lahh!
;p

@rE_zE@M said...

epa perasan..

AwienSyahirah said...

comel

nani :) said...

aku dah selamat sampai hari kames!!!
hahahahahah