Wednesday, February 3, 2010

'keterujaan' c++ dan 'kedilemaan' techcom..

terbaek...
2 yg aku bole katekan utk quiz c++ td.
hbat la kau zim,
mcm mane kau jwb soklan,
padahal kau tatau dan ta phm pon..
ntah,
aku pon plek..
ahaha
kalo soklan objektif,
bole trime lg..
neh soklan subjektif.
mmg tade 'objektif' aku..
papepon,
3 markah dlm tgn..
sbb if...else,
dan switch aku da jwb.
jd ar,
1 per SEPULUH markah..

lg 1..
group member techcom pilih utk tanak pkai idea aku.
diorang just amek 'green design' aku.
tape,
diorang nk buat method cradle-to-cradle..
tp,
mane korang nk crik information..
bersiap sedia ar utk mengutip serpihan otak ari kames neh,
disbbkan kpale yg peca krn mencari idea yg 'bernas'..
ahaha

10 comments:

frhh said...

teruja rsenye mndgr perkataan sprti ini :
green design
method cradle-to-cradle.

dasat.


cube dgr prkataan ini :
allowance for doubtful debts
account receivables


ahahhhhhaahhha

fiqOo said...

ciss.
berlawan2 perkataan engineering dan accountancy.

aku foundation, hanye mampu guna solubility constant, begitu sahaja.
T.T

cout << "Hello, World!" << endl;

:P

Anonymous said...

ajim menjadi semakin HEBAT

Unknown said...

nk jgak ngan perkataan akaun dia..

Unknown said...

fiqo mesti hbat c++ neh,
bole ajr aku..

Unknown said...

ape yg hbatnye epa???

AwienSyahirah said...

Tatkala si kekasih brmanja2 menggunakan terms academic. haha

fiqOo said...

aleyh setakat hello world.
tuh mende 1st kott yg blaja dlm c++
ahah :D

Unknown said...

amende awien neh,
mengarot jek..

Unknown said...

ye..
hello world.!