Monday, February 2, 2009

akibat..

akibat x bace bismillah..

aku ade cter,

kesa bnar lg,

berlaku ptg td,

kire2 pkol 3 suku..

aku blek keje dr umah ckgu sha,

lalu ar batu 3,

tgh berangan bwk moto,

gedegang..

x langgar pon,

sje buat saspen..

nseb bek sempat elak kete wira 2  kat roundboard bt 3,

ye ar,

kat situ mane bleh bwk lelaju..

kalo x,

neno neno..

ambulan dtg..

akibat kdua plak,

kat dpan bus stop klang,

kan situ jem,

dgn slambe je aku mencilok antara kete dgn laju..

tgh best selit2 2,

tetibe ade macha nie nek ex5 tetibe msok..

nseb bek smpat elak jgk,

kalo x tergolek dok aku kat situ..

kalo nk msok lorong aku pon,

bg ar salam dulu..

nie x,

men redah je..

nseb bek aku x lggar..

pengajaran nie..

lpas nie nek moto bkn takat kene bace bismillah,

kene bace doa nek kenderaan skali,

kang doa laen yg kene bace..

haha

No comments: