Saturday, February 14, 2009

off day..!!


ari nie ari sabtu,

aku off day,

ptot ade program parenting kat sk bndr rinching,

tp zul ganti,

sbb aku blaja kete..

lpas smyg subo je,

aku lpak2 jap,

tgk mak ngan bapak aku bersiap,

nk pg pahang ngan akak aku,

sepupu aku kawen..

lpas diorang pg je aku tros bsoh moto,

pas2 tgk baju kotor mcm banyak jek,

aku bsoh ar..

dh x de keje..

nk tkar air akuarium tkot x smpat,

nk tkar filter dia,

mak aku dh tkar..

skali dia msokkan pnjg2 2,

men lipat2 je msok kan dlm bkas filter 2..

ah,

lanx ar,

drpd kotor..

mandi2 n siap je dh pkol 9.00,

alamk,

bju x sidai lg..

ah,

blek nnt ar..

blek dr blaja memandu bru ar aku keringkan,

pas2 sidai..

abg aku pon 1,

bkn nk tlg,

tlg tgk je..

aku x tau nk buat ape lpas nie,

nk pg ukm susun kusi,

mcm mls jek..