Sunday, February 8, 2009

bz + pnat..


bz + pnat,

2 ar tjok blog aku tok kali nie,

dh x tau nk ltak tjok ape..

kalo digabungkan 2 perkataan nie,

jd ar bnat..

ntah pape ar..

sbnrnye aku nk cter,

mggu nie mggu yg pling aku bz n pnat..

ari senin aku ikot ckgu sha pg  buat program motivasi kat sk tmn universiti,

ari selasa pg sk kota damansara,

2 yg jumpe si putera shazlan 2..

pas2 pg srai btu belah plak..

ari slase pg skola bt 3,

tgh ari pg skola lame aku,

sk klang..

tringat zaman mude2 dulu.

pas2 ari kames aku pg skola tun hussein onn (2),

ari jumat aku pg sume skola nie tok amek borang bdak yg pg seminar ari ahad..

mlm jumat aku pg putrajaya,

ade motivasi tok ibu bapa kat sk putrajaya presint 11(1),

kbtolan ade plak menteri dtg,

setiausaha timb perdana menteri..

smpai umah pkol 1 pagi,

smpai umah jek,

aku smyg tros tdo..

ari sabtu pepg lg dh pg skola seksyen 20,

ade program parenting jgk,

abes situ,

pg poli plak,

sediakan dewan tok ari ahad,

blek umah je aku tros siap nk pg blaja memandu..

lame ar jgk,

dr pkol 3 smpai 6 sengah..

haha

tp x expert lg ar,

parking aku sangkut..

ari nie ari ahad ingat nk rilek sket,

bgn pkol 6 pon ok ar,

skali zul x bwk blek resit skola sk klang yg aku kene jage,

terpakse ar aku bgn pkol 5,

pg umah ckgu sha kat seksyen 7 amek resit,

dlm mase 2ploh minit jek smpai umah blek,

lju x laju ar aku bwk moto..

pas2 program seminar ari nie pling rmai yg dtg,

8rtos sengah yg join dr 7 skola,

skola subang pling banyak,

dia antar 250 org bdak,

smpai fail ngan mknn x ckop,

kene tmbah lg..

nie ar cter aku tok mggu nie..

pnat..

aku nk tgok totenham lwn arsenal,

arshavin maen kot..

huahuahua

No comments: