Tuesday, February 3, 2009

sek.keb.kota damansara


mesti korang plek kan knape aku nk cter pasal skola nie..
sbnrnye,
pd tarikh 3 ari bulan 2 2009,
ari nie ar,
aku ade program ceramah tok bebdk drjh 5 ngan drjah 6 kat skola nie..
mcm biase ar tgas aku,
jge bebdk jgn bg bising,
edar risalah ngan nota kat bebdk..
nk di pendekkan cter,
aku jumpe sorang bdak nie,
tp aku x tau ar name btol dia walopon dia famous,
aku knal dia sbgai 'putera shazlan' jek..
haha
banyak songeh ar bdak nie,
mcm dlm tv jgak,
kene jentik telinga ngan aku,
padan muka,

haha

puas ati dpat jentik telinga artis kecik nie..

harap dpt jumpe dia lg time program bsar ari ahd nie..

wait n see..

2 comments:

frhh said...

adeh.
ngan anak kecil pon jadi.
:)
tp klu da mmg byk songeh,, aku piatpiat ajeh
hehe

s.h.s said...

ko bg ceramah?wo0
nak join~