Friday, January 30, 2009

5 mechanical engineering study

nama nie akn menjd 1 sejarah dlm idop aku,
tmpat di mana aku blaja tntg erti kehidupan,
dan blaja menjd seorg insan..
di sini jg byk memori yg tlah aku tggalkan.
mgkn aku akn merindui utk berada di dlm nya,
merindui suasananya,
merindui penghuninya..
sahabat2 ku.
yg dtg dr pelbagai latar belakang,
sifat plek,
dan personaliti

mungkin aku x akn bersua kembali dgn mereka stelah memilih jln idop masing2.

  • sopet
  • atip
  • fariz
  • rahim
  • epin
  • erul
  • tira
  • zaty
  • raihanah
  • shareen
  • fara
  • apiz
  • ska
  • fikiry
  • khairil
  • jerangkung
  • puchong
  • shahrul
  • akhmal
  • pejal
  • mukhsin
  • arip
  • yuvan
  • ashwind
  • rajiv
  • bijan
  • ezrul
  • syahmi
  • rahman

smoge korang sukses dlm idop memsing..

No comments: