Monday, January 12, 2009

la la la la..kerja

peh,

pnat tuh..

ari nie aku start keje..

kat mobil batu 3..

dia kate,

aku kene keje luar dulu bebrape mggu,

pas2 bru aku bleh keje kat dlm jage kaunter..

ok ar 2,

mule dr bwh..

dpt blaja sket2..

nie glojoh je,

msok2 keje dh minx jd manager..

haha

gaji basic aku dia ckp rm 5oo,

ok ar 2..

x msok elaun lg..

elaun pekejadahnye ntah,

aku pon x tau..

jnji dpt gaji suda..

aku x tanye ummi pon dia nk byr gaji aku gune bank ape,

aku mane ade bank laen slaen tabung aji..

haha

elak2 dia byr aku gune wang pos jek..

ok lg,

jgn dia byr gune bank termenung suda..

bsok keje lg,

pkol 7 pg dh kene punch card,

pkol 1 rhat smpai pkol 2..

aji ckp kalo rehat bleh ar mkn kat kdai mlayu dpan 2,

pas2 kalo nk smyg bleh pg surau sebelah..

tp,

time rehat ar aku memecut kan moto p blek umah..

nk saving duet punye pasal..

lgpon masakan mak aku jgk tatap no 1,

haha

pkol 4,

aku punch card tros blah,

aku tgk langit mendung je..

dh gerimis sket..

mls nk tggu lelame..

tgh jln ujan bkn men lbat lg,

padahal aku bru plan nk pg kdai moto 2,

nk bli bju ujan..

x kesampaian,

blom beli dh kene ujan..

tp mmg ujan 2 nk kenenkan aku btol ar...

x lame aku smpai umah,

ujan pon berenti..

keypad lock btol..

nnt dh gaji,

aku x tau nk bli ape..

bli kete bugatti agk2 lpas x???

nie dh keje,

aku dh bz ar,

jarang ade kt umah..

xde sape nk tolong bpk aku amek adik aku ngan ank buah aku dr skola..

lesen kete pon ntah bile aku nk amek..

padahal aku dh deal ngan bpk aku nk amek secepat mgkn,

ye ar..

dia yg byr..

aku mane ade duet..

pokai...

No comments: