Saturday, January 10, 2009

sabtu is saturday..100109

ari nie mcm biase lpas smyg subo aku continue tdo blek..

haha

x de ar slalu sgt,

dlm semggu 2 ade ar 2,3 kali..

biase ar..

bgon tdo je,

aku tros melanx pau mak aku..

dh kenyang,

aku bukak pc jap,

buat jadual klas adik aku spt mane yg mak aku printah kan..

mls nk postpone,

kang tros x buat..

siap je jadual 2,

aku tros on printer...

buat hal plak printer nie..

kene install blek,

dh install x bleh print jgk..

ah,

lanx kau le..

dgn ati aku yg sdikit bengang,

aku kuar p bsoh moto..

peh..

mcm bru lpas msok kbon arwah atok aku je..

x de rupe..

bwk pg jln kbon pon x mcm nie..

pkol 10 sengah aku dh siap sume..

mandi2 aku tros siap nk pg jangkang,

umah makcik aku..

antar board lk punye psl..

nsib bek aku dh slalu pg jangkang.

lame jgk aku kt sane,

siap mkn smpai pkol 2..

aku tgk langit dh glap,

aku tros blek..

memandangkan aku bru bsoh moto,

x kan nk redah ujan.

di tgh perjlnn,

aku terpikir nk pg skola memandu miswan,

nk pg yg kt kg jawa,

slalu x berpenunggu..

aku pon tros melarikan diri pg kdai dia yg kat klg..

nsib bek ade penggu..

bkn antu ar..

aku tanye ar pasal lesen kete..

dia kate rm810,

tp sbb L moto aku x mati lg,

x pyh amek ceramah ngan ujian komputer..

jd cume rm 660 je ar..

bleh la aku berangan bwk kete nnt..

dh bosan men kete kontrol je..

blek umah je aku tros semyg..

x bpe lame kmudian shahrul ngan akmal dtg,

diorang tumpang bertduh sb ujan,

aku cter psl lesen,

diorang set aje..

lpas smyg asar aku tros tdo smpai maghrib..

skang nie,

tgh tggu bola liga super..

mane lwn pon aku x tau,

nk tgk slangor lwn kt stadium mls plak..

bek aku dok umah,

mennt perlwnn arsenal dan bolton..

idop gunners..!!

haha

No comments: